סוגי משקפיים – כך תבחרו את המשקפיים המתאימות

סוגי משקפיים

בחירת סוג משקפיים מתאימות יכולה להשפיע באופן משמעותי על חיי היומיום שלך,יש כמה סוגי משקפיים כיום –  משקפי קריאה, משקפי משרד, משקפי מולטיפוקל, משקפי שמש אופטיים ומשקפי ספורט – כל סוג משרת מטרה ייחודית, המותאמת לצרכים ולפעילויות ספציפיות. הבנת התכונות, היתרונות והשימושים המתאימים של סוגים אלה יכולה לעזור לך לבחור את הזוג המתאים ביותר לאורח החיים ולדרישות הראייה שלך.

משקפי קריאה

תכונות ויתרונות:
משקפי קריאה הם מתוך סוגי משקפיים הפופולאריים ביותר, ומיועדים למי שמתקשה בראייה מקרוב, מצב שקשור לרוב לגיל הנקרא פרסביופיה. למשקפיים אלה יש בדרך כלל עדשות פשוטות.

שימושים וטיפים לבחירה:

אידיאלי לפעילויות כמו קריאה, תפירה או שימוש בסמארטפון, משקפי קריאה משפרים את הבהירות ומפחיתים את עומס העיניים. בחר זוג עם חוזק הדיופטר הנכון לך – בדוק עוצמות שונות על ידי קריאת טקסט במרחק נוח כדי לראות מי מהם מציע את הראייה הברורה ביותר.

משקפי משרד

תכונות ויתרונות:
משקפי משרד, או משקפי מחשב, מותאמים לפעילויות מבוססות מסך. לעתים קרובות הם כוללים ציפויים אנטי-רפלקטיביים וסינון אור כחול כדי להפחית בוהק ומאמץ בעיניים ממסכים דיגיטליים.

שימושים וטיפים לבחירה:

סוגי משקפיים אלה מושלמים עבור אלה המבלים שעות ארוכות על מחשבים או מכשירים דיגיטליים, הם יכולים לשפר את המיקוד ולהפחית כאבי ראש. שקול את המרחק האופייני מהעיניים שלך למסך בעת בחירת חוזק העדשה הנכון וחפש אפשרויות עם חסימת אור כחול אם אתה חווה עייפות בעיניים.

משקפי מולטיפוקל

תכונות ויתרונות:
משקפי מולטיפוקל מציעים עדשות למרחקים שונים.  לחלק יש קו גלוי, בעוד אחרים מספקים מעבר חלק בין חוזקות העדשה.

שימושים וטיפים לבחירה:
משקפיים אלה הם אידיאליים עבור אנשים הזקוקים לתיקון לראייה לקרוב ולרחוק כאחד. שקול משקפי מולטיפוקל בירושלים, אם אתה אתה גר בסביבתה. זה חיוני להתאים אותם לצרכי הראייה הספציפיים שלך באמצעות בדיקת עיניים מקצועית.

משקפי שמש אופטיים

תכונות ויתרונות:
משקפי שמש אופטיים משלבים את הגנת ה-UV של משקפי שמש עם עדשות מרשם. הם מגיעים בגוונים וציפויים שונים, כולל אפשרויות להפחתת סנוור.

שימושים וטיפים לבחירה:
סוגי משקפיים אלה חיוניים לראייה ברורה ולהגנה על העיניים בסביבות מוארות. בחר עדשות עם 100% הגנת UV. ודא שרמת הגוון מתאימה לפעילויות הרגילות שלך ובהתאם לצרכים שלך.

משקפי ספורט

תכונות ויתרונות:
משקפי ספורט בנויים כדי לעמוד בקשיים של פעילות גופנית. לעתים קרובות יש להם עדשות ומסגרות עמידות בפני פגיעות, עם התאמה בטוחה כדי להישאר במקומם במהלך התנועה.

שימושים וטיפים לבחירה:
אידיאלי עבור ספורטאים או כל מי שעוסק בפעילויות חוץ, משקפיים אלה מציעים הגנה וראייה משופרת. חפש תכונות כמו עדשות עם אוורור נאות והתאמה נוחה ומאובטחת. יש לבחור את גוון העדשה על סמך תנאי התאורה האופייניים לספורט שלך.

מציאת הזוג המושלם שלך

בחירת המשקפיים הנכונים כרוכה בהתחשב בפעילויות היומיומיות שלך, אורח החיים וצרכי הראייה הספציפיים שלך. בעוד שמשקפי קריאה ומשרד מתאימים למשימות ספציפיות, משקפי מולטיפוקל מציעים תיקון ראייה רב-תכליתי יותר. משקפי שמש אופטיים ומשקפי ספורט מספקים הגנה חיונית וראייה ברורה לחובבי החוץ. על ידי הבנת התכונות והיתרונות הייחודיים של כל סוגי משקפיים שונים, אתה יכול לקבל החלטה מושכלת, להבטיח נוחות, הגנה וראייה מיטבית בכל היבטי חייך.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
מיקוד ראיה

מיקוד ראיה: בדיקה קטנה ששווה המון

מיקוד ראיה הוא שם כולל לאחת מבדיקות תפקודי הראיה השגרתיות שנבדקת תקינותם. מבין כל בדיקות הראיה, זוהי הבדיקה שבודקת את הדיוק ואת העבודה הדו עינית