בדיקת ראייה בירושלים

בדיקת ראייה בירושלים

בדיקת ראייה בירושלים – הגיע הזמן לראות חד את הבירה

אתם גרים בירושלים ומרגישים שלאחרונה הראייה שלכם לא מה שהייתה?
זה קורה, עכשיו רק נותר להבין מה בדיוק מפריע לכם ומה הן הסיבות לכך.

ישנם מספר אספקטים שאחראים על תפקוד ראייה אופטימלי. במהלך בדיקה מקיפה המטרה היא לבחון את כל המידע שנאסף, להבין מה המקור לבעיית הראייה ולהתאים פתרון.
בגלל ריבוי הסיבות שיכול להוביל לכך שהראייה שלכם לא תקינה, כדאי שתפנו למומחים, בכדי שיוכלו בעזרת ניסיון והתמקצעות לעלות על הבעיה הנקודתית ולשפר את איכות הראיה שלכם.
בנוסף, כדי להגיע לאבחון מדויק, יש צורך בשימוש במכשור המתקדם ביותר.

ישנם מספר סוגי בדיקות ראייה. אם אתם ירושלמים ואתם מחפשים בדיקת ראייה, כדאי שתעברו על סוגי הבדיקות שיש לנו להציע, זה יעזור לכם להבין ולזקק את התחושות שלכם.

בדיקת ראייה לילדים

סוג בדיקה מאוד נפוץ. הילדים מגיעים לגיל מסוים ואתם מתחילים לזהות סימנים של קושי בראייה? תדעו קודם כל שעד גיל 9 ישנה חובה בבדיקה של רופא עיניים.
רופא עיניים יבדוק שאין שום בעיה רפואית או מחלה שמדליקה נורות אזהרה, אם הרופא ימליץ על משקפיים, תעברו בדיקות נוספות באופטיקה בכדי להבין מה בדיוק הבעיה.

בדיקות לילדים הן שונות, ילדים לעיתים חוששים, עולם הילדים הוא רגיש והם צריכים תחושת ביטחון, אנחנו בתור אופטיקה רוצים שהחוויה תהיה נעימה ולכן נפעל בהתאם.
אתם בטח רגילים שבבדיקת ראייה שואלים שאלות ומחכים לתשובות, אז לא בדיוק. בבדיקת ראייה לילדים ישנן בדיקות שנותנות לנו הבנה על איכות הראייה של הילד ללא צורך בחיווי.

מומלץ כמובן להגיע בגילאי 5-6 לבדיקת ראייה, לפניי שמתחילים קרוא וכתוב. בגילוי מוקדם יהיה ניתן גם לטפל ולמנוע החמרה נוספת.
ננסה לשלול בבדיקת הראייה: פזילה, בעיות במיקוד או בעיות של עין עצלה.

מה היא בדיקת מיקוד ראייה?

בדיקת מיקוד ראייה בוחנת את הקשר והתאום של המערכת הדו עינית, כיצד השרירים פועלים וכיצד המידע מתפרש במוח בהתאם.
אם יש חולשה או חוסר תאום במערכת, זה יכול להתבטא בקושי ברכישת מיומנויות קריאה וכתיבה.
ילדים עם בעיה במיקוד הראייה עלולים להתקשות בקרוא וכתוב, מה שיתפרש לעיתים כבעיית קשב וריכוז, אתם יכולים למנוע זאת בקלות על-ידי בדיקת מיקוד ראייה.

בדיקת ניגודיות 

בדיקה שנקראת גם בדיקת איכות הראייה בשל החשיבות של ההבחנה בפרטים הקטנים, היא בעצם בדיקה לרגישות לניגודיות.
יכול להיות שאתם רואים נהדר מבחינת חדות, אבל מה קורה כשקצת מחשיך, כשתנאי התאורה פחות ברורים וטובים?
אם אתם נמנים על אלה שמרגישים כך, יש לכם קושי כנראה באיכות הראייה, הגורמים לכך יכולים להיות בעיה ברשתית, מחלות עיניים, קטרקט וגיל מבוגר.

אלו רק בדיקות בסיסיות וחלקיות שיש לאופטיקה להציע לכם, כך שאם חיפשת בדיקת ראייה ירושלים, תל אביב, צפון או דרום, כדאי שתחפשו אופטיקה מקצועית שתענה על הצורך.
זכרו, גילוי מוקדם יכול להקל עליכם בעתיד ולמנוע הידרדרות לא רצויה של הראייה.

אופטיקה ויסטה מתמחים בבדיקות ראיה בירושלים.

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
מיקוד ראיה

מיקוד ראיה: בדיקה קטנה ששווה המון

מיקוד ראיה הוא שם כולל לאחת מבדיקות תפקודי הראיה השגרתיות שנבדקת תקינותם. מבין כל בדיקות הראיה, זוהי הבדיקה שבודקת את הדיוק ואת העבודה הדו עינית